Internetinė rinkodara smulkiajam verslui – Holly Berkley

2.90 

Turime

Produkto kodas: 1731493782926 Kategorija:
Leidimo data: 2007
Knygos būklė: Labai gera
Leidykla: Logitema
Knygos viršelis: Minkštas
Knygos puslapių skaičius: 144

Aprašymas

Didelės bendrovės skiria milžiniškas lėšas norėdamos pristatyti savo produktus ir paslaugas internete. Koks skirtumas tarp 100 000 dolerių ir 1 000 dolerių kainuojančių rinkodaros kampanijų? Keista, tačiau skirtumas nedidelis. Šioje knygoje smulkieji verslininkai sužinos, kaip pasiekti puikių verslo rezultatų turint nedaug lėšų!

„Internetinė rinkodara smulkiajam verslui“ papasakos jums, kaip buvo vykdomos sėkmingos reklaminės kampanijos. Sužinosite, kaip pakartoti didžiųjų bendrovių verslo strategiją ir susilaukti tokios pat sėkmės mažiausiomis išlaidomis. Jei siekiate atkreipti vartotojų dėmesį į savo bendrovę internete, ši knyga pamokys, kaip tai padaryti mažiausiomis investicijomis!

Knygoje sužinosite:

• kaip nustatyti kampanijos tikslą
• kaip pasidaryti nemokamą reklamą
• kaip reklamuoti verslą elektroniniu paštu
• kaip kurti virtualiąją bendruomenę
• kokia turi būti prekių ženklų partnerystė
• kuo ypatingos reklaminės juostos
• koks turi būti svetainės dizainas
• kaip užsiregistruoti paieškos sistemose

Papildoma informacija

Svoris 0.510 kg

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Internetinė rinkodara smulkiajam verslui – Holly Berkley”