Aprašymas
Šioje knygoje antrą dešimtmetį Apple kompaniją ir jos vadovą tyrinėjantis Leander Kahney atskleidžia, kokiais principais vadovaujasi Jobsas, kurdamas nepaprastai populiarius, novatoriškus produktus. Jis atskleidžia, kaip asmenines savybes, kitų laikomas trūkumais – narcisizmą, pedantiškumą, visišką pasikliovimą intuicija, – Jobsas išnaudoja sėkmingam Apple ir Pixar kompanijų vadovavimui ir konkurencinei kovai. Galų gale, jis atskleidžia, kaip savo smegenimis jis uždirba milijardus dolerių, galvodamas ne apie pinigus, o apie vartotoją.
Keli įdomūs faktai:
• Grįžęs į Apple Jobs`as nutraukė 40 produktų gamybą ir liko prie 4: 2 nešiojamų ir 2 stalo kompiuterių. Tai išgelbėjo Apple nuo bankroto.
• 1 Apple parduotuvė daro kitų 6 to paties prekybos centro parduotuvių apyvartą.
• Jobsas supranta, kad svarbiausia dizainas: „Kai kas mano, jog dizainas – tai išvaizda. Žinoma… nors iš tiesų dizainas – tai kaip tas daiktas veikia“.
• Apple kompanijoje dirbama taip slaptai, kad joks skyrius nepamato naujo produkto ir negali papasakoti namiškiams, kaip atrodys naujausias iPod`as, kol jis nepasirodo rinkoje.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.